Stars

ПЕРЕДОВА ТЕХНОЛОГІЯ ДОПОМОГИ ВОДІЄВІ SUBARU

Конструктори Subaru сповідують ідею АБСОЛЮТНОЇ БЕЗПЕКИ і вважають її важливою складовою передаварійну безпеку, спрямовуючи значні зусилля на те, щоб аварія не сталася.
Саме тому було створено EyeSight*1 – передову систему допомоги водієві Subaru. Подібно до другої пари пильних «очей», що вдивляються у дорогу попереду, EyeSight використовує два об’єктиви стереокамери для отримання об’ємного кольорового зображення з високим розподіленням, майже таким, яке сприймає око людини.

Використовуючи зображення, отримані за допомогою двох об’єктивів, для точного розпізнавання форми, швидкості та відстані, EyeSight виявляє не лише автомобілі, а ще й мотоцикли, велосипеди та пішоходів*2. У разі виявлення потенційної небезпеки вона забезпечує подачу попереджувальних сигналів і навіть за необхідності застосовує гальма, щоб допомогти запобігти аварії. Завдяки таким ефективним заходам безпеки EyeSight зменшує напруження під час керування автомобілем і посилює відчуття захищеності в салоні SUBARU XV. 

АДАПТИВНИЙ КРУЇЗ-КОНТРОЛЬ EyeSight АДАПТИВНИЙ КРУЇЗ-КОНТРОЛЬ

На відміну від традиційного круїз-контролю, EyeSight*1 не лише підтримує попередньо встановлену водієм швидкість. У разі виявлення автомобіля попереду система адаптивного круїз-контролю здійснює необхідне регулю- вання швидкості для підтримування безпечної дистанції до нього, контролюючи відстань між вашим автомобілем та автомобілем попереду і різницю їхніх швидкостей.
Вона забезпечує керування роботою двигуна, трансмісії та гальм для підтримування швидкості, що відповідає швидкості транспортного потоку, в широкому робочому діапазоні 0 – 180 км/год. Призначена для використання під час руху по шосе, автомагістралях та подібних дорогах, система адаптивного круїз-контролю здатна виявляти автомобілі попереду та їхні стоп-сигнали, а також спри- яти збереженню вашого душевного спокою під час руху  в режимі частих зупинок — для забезпечення комфорту та зручності під час тривалих подорожей. 


ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ПЕРЕТИНАННЯ ДОРОЖНЬОЇ РОЗМІТКИ ТА ВІДХИЛЕННЯ ВІД СМУГИ РУХУ 

Якщо водій відволікається або втомлений і автомобіль починає «вихляти» або надто наближатися до краю смуги руху, лунає звуковий сигнал і починає блимати індикатор попередження про перетинання дорожньої розмітки, щоб допомогти водію зосередитися на керуванні.

Проте, попередження про перетинання дорожньої роз- мітки активується лише під час руху автомобіля зі швид- кістю понад 60 км/год. У разі виявлення ненавмисного відхилення від смуги руху і перетинання дорожньої розмітки без вмикання покажчиків повороту на швидкості не менше 50 км/год подається звуковий сигнал та почи- нає блимати індикатор попередження про відхилення від смуги руху до того, як автомобіль виїде за межі смуги. 

ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ПЕРЕТИНАННЯ ДОРОЖНЬОЇ РОЗМІТКИ ТА ВІДХИЛЕННЯ ВІД СМУГИ РУХУ EyeSight
СИГНАЛ ПРО РУШАННЯ АВТОМОБІЛЯ ПОПЕРЕДУ EyeSight СИГНАЛ ПРО РУШАННЯ АВТОМОБІЛЯ ПОПЕРЕДУ

У разі виявлення системою EyeSight відновлення руху транспортного потоку, коли автомобіль залишається нерухомим, сигнал про рушання автомобіля попереду звертає увагу водія на необхідність відповідних дій за допомогою звукового сигналу та блимання індикатора. 

СИСТЕМА ПЕРЕДАВАРІЙНОГО ГАЛЬМУВАННЯ*

У разі виявлення ймовірності зіткнення з автомобілем або перешкодою попереду система передаварійного гальмування попереджає про це водія за допомогою звукового сигналу та попереджувальної лампи на панелі приладів. Якщо водій не вживає заходів, щоб уникнути аварії, гальма можуть бути застосовані автоматично

з метою зменшення негативних наслідків зіткнення або (якщо дозволяють умови) запобігання зіткненню. Якщо водій вживає заходів для запобігання зіткненню, активується передаварійний підсилювач гальм для допомоги водієві під час екстреного гальмування. 

СИСТЕМА ПЕРЕДАВАРІЙНОГО ГАЛЬМУВАННЯ EyeSight
ПЕРЕДАВАРІЙНЕ КЕРУВАННЯ ДРОСЕЛЬНОЮ ЗАСЛІНКОЮ EyeSight
ПЕРЕДАВАРІЙНЕ КЕРУВАННЯ ДРОСЕЛЬНОЮ ЗАСЛІНКОЮ

Якщо водій переводить важіль селектора трансмісії в положення Drive (рух вперед) замість Reverse (задній хід), коли EyeSight виявляє перешкоду попереду, лунає кілька коротких звукових сигналів, починає блимати індикатор і система передаварійного керування дросельною заслінкою обмежує вихідну потужність двигуна, щоб допомогти уникнути зіткнення з перешкодою попереду. 

*1 EyeSight є системою допомоги водієві, яка за певних умов руху може не працювати належним чином. Відповідальність за безпечне та уважне керування завжди несе водій. Ефективність роботи системи залежить від багатьох чинників, таких як стан автомобіля, погода та дорожні умови. Детальну інформацію щодо використання та функціональних обмежень системи EyeSight, а також систем, описаних у цьому буклеті, див. у Керівництві з експлуатації автомобіля. 

*2 У певних ситуаціях система передаварійного гальмування може не працювати. За деяких мов, з огляду на різницю швидкостей, тип об’єкта, його висоту та інші чинники, EyeSight може не працювати належним чином. 


Прагнення до виключної безпеки

Теорія говорить, що безпечний рух означає подорож до місця призначення і назад без жодних проблем. З самого початку виробництва автомобілів компанія Subaru сконцентрувалася на дослідженнях в області активної безпеки і робить все можливе, щоб кожне наступне покоління автомобілів було безпечніше попереднього. Subaru створила одну з найбезпечніших платформ в світі завдяки поєднанню горизонтально-опозитного двигуна SUBARU BOXER і максимально збалансованого симетричного повного приводу Symmetrical AWD.