Stars

Новий рівень безпеки з горизонтально-оппозитним двигуном

Subaru 1000 - перший автомобіль з двигуном робочим об'ємом 1 000 см3, що вийшов на ринок в 1966 році, був також першим компактним передньопривідним автомобілем японського виробництва, який в значній мірі вплинув на подальший розвиток японського автомобілебудування. Це був перший автомобіль Subaru з горизонтально-оппозитним двигуном, що забезпечує новий рівень безпеки. Цей компактний двигун встановлювався на підрамнику, який грав життєво важливу функцію поглинання енергії при лобовому зіткненні. Симетричне розташування трансмісії забезпечувало збалансованість конструкції автомобіля, і дало можливість використовувати більш міцний каркас спереду. Таким чином можна ефективно використовувати шасі, як деформується зону при зіткненні для кращого захисту пасажирів. Двигун SUBARU BOXER значно підвищує рівень безпеки, що доведено високими рейтингами, які неодноразово присвоювалися автомобілів Subaru, починаючи з самого першого краш-тесту.


 

 

Силовий каркас кільцеподібної форми

Суть концепції безпеки Subaru

У 1996 році з виходом першого покоління Forester Subaru оголосила про використання силового каркаса кільцеподібної форми, який захищає салон від ударів при фронтальних, фронтальних зміщених, бічних і задніх зіткненнях. Forester став хітом продажів у всьому світі завдяки високому рівню безпеки. У його конструкції використовувалася кільцева структура, що з'єднує дах і підлогу за допомогою бічних стійок з посиленими бічними поздовжніми балками і бічними порогами, створюючи клітку, яка охоплювала весь салон автомобіля. Така конструкція ефективно поглинає удари з будь-якого напрямку при зіткненні, забезпечуючи надійний захист салону. Силовий каркас кільцеподібної форми отримав свою назву тільки після дебюту Forester і виходу першого покоління Legacy 1989, яке також використовувало цю концепцію. Спочатку дане рішення позиціонувалася як посилення безпеки кузова при зміщених зіткненнях, проте, унікальна кільцева структура сполук кожної стійки до даху і підлоги продемонструвала високий рівень безпеки.


       

Підрамник

Підтримка двигуна і поглинання енергії фронтального зіткнення

Підрамник вперше з'явився на моделях Legacy і Outback в 2009 році в якості однієї з доробок існуючої конструкції. Поряд з силовим каркасом кільцеподібної форми Subaru, підрамник використовується для ефективного поглинання енергії зіткнення. Під час лобового зіткнення, підрамник направляє двигун вниз під кутом з метою мінімізації шкоди для знаходяться в салоні людей. Також забезпечується зміцнення дверей і бічних стійок, що підвищує рівень активної безпеки. Крім того, підрамник призначений для плавного деформування і більш ефективного поглинання енергії при зіткненні ззаду.


       

Подушки безпеки водія та пасажира

Дана система забезпечує ефективний захист тільки при спільній роботі з ременями безпеки. Подушки безпеки компактно складені в рульовому колесі і приладової панелі. При зіткненні вони миттєво розкриваються, забезпечуючи додатковий захист для водія і пасажирів.