Тест-драйв автомобіля
* обов'язкові для заповнення поля
Зворотній зв'язок
* обов'язкові для заповнення поля
Запис на СТО
* обов'язкові для заповнення поля

Історія успіху автомобілебудування Subaru


1917 – ПОЧАТОК ШЛЯХУ

Компанія FHI - наступник компанії Nakajima Aircraft, яка спочатку створювалася як Авіаційна дослідна лабораторія.

Лабораторія була заснована в 1917 році Чікухеем Накаджіми (1884-1949) в префектурі Гунма (Gunma Prefecture) (приблизно 70 км на північ від Токіо) і є зараз місцерозташуванням основної сучасної виробничої бази компанії «Субару».


1931 – NAKAJIMA AIRCRAFT CO. - КОМПАНІЯ НА ОДНОМУ РІВНІ З ПРОВІДНИМИ ВИРОБНИКАМИ ЛІТАКІВ В ЯПОНІЇ.

Однак до моменту закінчення Другої світової війни в 1945 році виробництво літаків було зупинено.

Новий старт компанія змогла здійснити вже під іншим ім'ям Fuji Sangyo Co., ltd, і перше з чого довелося почати - це докласти зусиль до розробки моторолерів і кузовів для автобусів, але саме з цього і почався процес розквіту і перетворення компанії в повноцінного автомобільного виробника.



1946 – FUJI SANGYO ВИРОБИЛО ПЕРШИЙ МОТОРОЛЕР RABBIT

У червні 1946 року, Fuji Sangyo припинила виробництво літаків і створила перший в Японії прототип моторолера. Цей моторолер мав двигун потужністю в 2 к.с., об'єм 135 см3 і використовував хвостові колеса, що залишилися від військових літаків. У цей час стан транспорту Японії був плачевним і населення не повною мірою сприйняло корисність цього виду транспорту.



У 1950 РОЦІ FUJI SANGYO БУЛА РОЗДІЛЕНА НА 12 КОМПАНІЙ

Деякі підприємства закриваються, не витримавши конкуренції, однак 5 найстійкіших компаній знову об'єднуються в Fuji Heavy Industries. Пізніше до них приєдналася і шоста. Корпорація зайнялася виробництвом реактивних літаків, бензопил, моторолерів Rabbit і дизельних автобусів, поступово завойовуючи ринок. Так утворився концерн Fuji Heavy Industries, успішно існує і до цього дня.



У 1955 РОЦІ ПРОТОТИП Р-1 ОТРИМАВ НАЗВУ SUBARU

FHI створив власний прототип легкового автомобіля названий P-1, який отримав в наступному році назва Subaru 1500. Автомобіль показав чудові їздові якості завдяки своїй незалежній підвісці передніх коліс з використанням дугоподібної поперечної балки в комбінації з циліндричної пружиною і масляним амортизатором подвійної дії і залежною підвісці задньої осі в комбінації з трехлістовой ресорою і масляним амортизатором подвійної дії.

Цей автомобіль мав величезне значення в подальших розробках моделей Subaru 360 і Subaru 1000.



1958 – ПРЕДСТАВЛЕНА МОДЕЛЬ МІНІ-АВТОМОБІЛЯ SUBARU 360

У 1958 році 3-го березня на ринку з'явився Subaru 360, перший автомобіль компанії «Субару». Subaru 360, який став історичною віхою виробництва автомобілів в Японії. Завдяки своїй зовнішності, схожій на жука, Subaru 360 стали ласкаво називати «Божої сонечком». Протягом усіх 11 років виробництва Subaru 360 мав величезну популярність. У травні 1970 р року випуск автомобіля був завершений.



1961 – ВІДБУВСЯ ДЕБЮТ МОДЕЛІ SAMBAR TRUCK

Sambar Truck базувався на моделі Subaru 360 і відрізнявся тим, що був однаково гарний і для тих, хто в ньому їде, і для тих, хто ним керує. У порівнянні зі своїми конкурентами Sambar Truck мав більш низьку підлогу і більше вантажний простір. Завдяки своїм здібностям акуратно вписуватися в гострі кути вулиць, цей міні-вантажівка став ковтком свіжого повітря в індустріальному світі. Подальша услід за ним у вересні модель Sambar Light Van вже була випущена як автомобіль не тільки для комерційного застосування, але і для відпочинку. Завдяки моделі Sambar, «Субару» твердо завоювало собі ім'я виробника легкових пасажирських автомобілів.



1965 – SUBARU 1000 - ПЕРШИЙ МАСОВИЙ ПЕРЕДНЬОПРИВІДНИХ АВТОМОБІЛЬ

14 травня відзначено дебютом Subaru 1000, першого автомобіля, що використовує систему руху, яка є яскравою, відмінну рису сьогоднішніх автомобілів Subaru

Компанія розробила цілий ряд технологій, що дозволяють вирішувати всі проблеми системи переднього приводу (FWD). Розмістивши двигун уздовж осі автомобіля в горизонтальній площині, «Субару» досягла поставленої мети, створивши свою власну концепцію побудови автомобіля: ідеально симетричний по сторонах плюс система переднього приводу.

Історія горизонтально-опозитного двигуна Subaru BOXER.




1969 – МОДЕЛЬ SUBARU R-2, ЗМІНИТИ SUBARU 360

Розроблена в іншу епоху, R2 представляла з себе міні-седан, величезний інтерес до якого був викликаний тим, що ця модель розширювала саме поняття міні-автомобілів. R-2 мала поліпшені характеристики і відмінно підходила для «ери швидкісних доріг», в яку вступала Японія. Маючи чудову збалансовану конструкцію, R-2 прекрасно відчувала себе і на швидкісних шосе, і на вибоїстих дорогах. Оновлений стиль кузова і простір салону, що дозволяє комфортно розміститися чотирьом пасажирам, - R -2 стала нагородою інженерам Subaru, що втілив в ній весь свій, накопичений в процесі створення Subaru 360, досвід для того, щоб розширити горизонт світу міні-автомобілів.



1971 – ПЕРШИЙ В СВІТІ ПОВНОПРИВІДНИЙ ЛЕГКОВИЙ АВТОМОБІЛЬ - SUBARU LEONE

До цього моменту любителі повного приводу були обмежені вибором тільки великого позашляхового автомобіля. «Субару» ж зламала цей стереотип, представивши масову повнопривідну модель звичайного легкового автомобіля.

Автомобіль упевнено розширювали коло своїх шанувальників завдяки швидкому зростанню популярності відкритих видів спорту таких, як катання на лижах і ловля риби. Оригінальна система повного приводу Subaru (4WD), дозволила автомобілю піднятися на саму вершину і стати найбільш продаваним повнопривідним легковим автомобілем.



1972 – МОДЕЛЬ SUBARU REX, ЗАМІНИВШИ МОДЕЛЬ R-2

Модель Subaru REX була розроблена в липні 1972 року, як спадкоємець моделі R-2. REX став дуже популярним завдяки своєму свіжому, динамічному вигляду, який робив його стильним, і традиційним для міні-автомобілів Subaru рис: прекрасної керованості, стабільному поведінки на дорозі, комфорту при русі по пересіченій місцевості і економічності.



1977 – SUBARU BRAT - ГРУЗОВИК З ДВОМІСНОЮ КАБІНОЮ І ВЕЛИКИМ МАЙДАНЧІКОМ

Виробництво автомобіля Subaru Brat, який замислювався, як автомобіль для відпочинку, і був спеціально розроблений для ринку Північної Америки, почалося в серпні 1977 року. Побудований на платформі Subaru Leone 4WD, Subaru Brat мав кабіну, розраховану тільки на двох чоловік, а ззаду розташовувався великий відкритий вантажний відсік. Ця модель також стала дуже популярною в багатьох країнах, особливо в Північній Америці, де її економічність і здатність «їхати куди завгодно» повністю задовольняли запитам молоді, що любить проводити свій вільний час на природі.



1983 – SUBARU DOMINGO

У жовтні 1983 року відбувся дебют однооб'ємного мікроавтобуса Subaru Domingo. Цей автомобіль дозволяв не тільки розмістити сім пасажирів при досить компактному кузові, але і різним чином трансформувати посадочні місця за допомогою обертових і відкидаються крісел, вперше розроблених в Японії.



1984 – SUBARU JUSTY БУВ ЗНЯТО З ВИРОБНИЦТВА ПО ТОМУ ДЕСЯТЬ РОКІВ - У 1994 РОЦІ.

Виробництво Subaru Justy було запущено в лютому 1984 року. У 1987 році Subaru Justy був оснащений автоматичною трансмісією: вперше в світі розробленим варіатором - Subary ECVT.



1985 – SUBARU ВИПУСТИЛА ЛЮКСОВИЙ СПОРТИВНИЙ АВТОМОБІЛЬ - ALCYONE

Subaru Alcyone була названа в честь найяскравішої зірки в Плеядах, сузір'ї, відомому в Японії під ім'ям Subaru. Ця модель була запущена у виробництво в США в лютому 1985 року за ім'ям Subaru XT і під ім'ям Subaru Alcyone - в Японії, в червні 1985 року. Стрімкі клиновидні контури і повністю згладжені форми дозволили конструкції цієї моделі досягти мінімального значення коефіцієнта опору повітря в світі - 0,29 CD (коефіцієнт лобового опору).



1989 – МОДЕЛЬ SUBARU LEGACY, ЗМІНИВШИ LEONE

Subaru зробила свій перший крок на ринок 2-х літрових автомобілів. Поставивши перед собою завдання створити седан, який міг би стати світовим лідером, команда розробників почала з начерків, але, врешті-решт, зупинилася на використанні горизонтально-опозитного двигуна і системи повного приводу. Вже стали традиційними для Subaru, першокласні ходові характеристики. Модельний ряд включав в себе 4-дверний седан і універсал (station wagon), який, до речі, спровокував надалі бум на автомобілі з кузовом універсал в Японії.



1991 – SUBARU SVX У ЛИПНІ 1991 ЗАМІНИЛА МОДЕЛЬ XT

Замінивши модель XT, Subaru SVX з'явилася на ринку Сполучених Штатів Америки в липні 1991 року, а у вересні - в Японії. Цей автомобіль замислювався як купе вищого класу з чудовими ходовими характеристиками, здатне пересуватися по будь-яких дорогах. Дизайн кузова був створений стрімким, динамічним, що досягалося застосуванням технології стиковки скла зі склом по всій поверхні навколо кабіни.


1992 – ВИПУСК МОДЕЛІ SUBARU IMPREZA БУВ РОЗПОЧАТО В ЛИСТОПАДІ 1992 РОКУ

По кузову - це був автомобіль компактніший Legacy, але в ньому були втілені спортивні риси. На ринку були представлені два типи кузова: 4-дверний седан і спорт-вагон. Двигун, підвіска, система повного приводу і устаткування салону - аналогічно Legacy, зберігаючи автомобілю чудові їздові і високі технічні якості. Зокрема, дивовижні відчуття від водіння автомобіля посилювалися завдяки застосуванню турбированного двигуна, а розцінений згодом як «ковток свіжого повітря» - спорт-вагон, який увірвався в світ універсалів, показав, що на автомобільному ринку модель Impreza як автомобіль з характером була прийнята із задоволенням.



1995 – SUBARU OUTBACK I

Subaru Outback першого покоління був офіційно представлений в серпні 1995 року. Модель побудована на базі другого покоління Legacy і являє собою універсал зі збільшеним кліренсом, призначений для активного відпочинку. Завдяки спеціальній конструкції підвіски Subaru Outback I чудово поводиться в різних експлуатаційних умовах.



1997 – ПОЗАШЛЯХОВИК SUBARU FORESTER

Автомобіль об'єднав в собі строгі риси спортивного автомобіля (SUV - sport utility vehicle) і пасажирського автомобіля, ставши автомобілем нового стилю, яке грунтується на концепції «краще їх двох» («best of both»). Основне шасі було фактично те ж саме, як і у моделі Legacy 1993 року, але зазнало деяких змін. Колісна база була зменшена, дорожній просвіт став 200 мм і загальна висота 1,580 мм. Завдяки цьому Forester забезпечував чудові ходові якості на поганих дорогах і високу посадку водія, що вимагається для автомобілів SUV.




2002 – SUBARU BAJA - ЦЕ ЛЕГКИЙ СЕРЕДНЬОРОЗМІРНИЙ ПОВНОПРИВОДНИЙ ПІКАП

Дизайн кузова поєднує в собі риси як пікапа через невеликого відкритого кузовного відсіку ззаду, так і позашляховика. Ще однією особливістю конструкції кузова є те, що перегородка, що знаходиться за складними задніми сидіннями, може бути демонтована при необхідності перевезення габаритних вантажів. Така опція виробником названа, як Switchback.




2003 – НОВА ВЕЛИКА ПАСАЖИРСЬКА МАШИНА SUBARU R2, ПРЕДСТАВЛЕНА ДЛЯ ЯПОНІЇ

Створена за мотивами авіаційного дизайну, R2 стала новим поколінням міні-карів Subaru. Лінії кузова плавно переходять від капота до дверей багажника, і підтягнута форма кузова знаходить спортивні і елегантні форми.




2005 – SUBARU B9 TRIBECA

Subaru B9 Tribeca в якості позашляховика відповідає наступному поколінню автомобілів з концепцією crossover. На автомобіль заставлена Symmetrical AWD з автоматичною коробкою передач і горизонтально-опозитний 3-літровий DOHC двигун. З висотою дорожнього просвіту 213 мм він має всі переваги позашляховика і, в той же час, є моторним і стабільним. Спортивний і енергійний дизайн створений спеціально для водіїв з характером.





ДАЛІ БУДЕ...