Тест-драйв автомобіля
* обов'язкові для заповнення поля
Зворотній зв'язок
* обов'язкові для заповнення поля
Запис на СТО
* обов'язкові для заповнення поля

Новини Subaru

Subaru презентував оновлені WRX та WRX STI на автосалоні NAIAS’2017 у Детройті

24.01.2017

Корпорація Fuji Heavy Industries Ltd, виробник автомобілів Subaru, представила модернізовані моделі Subaru WRX і WRX STI 2018 року (в специфікації для ринку США) на Північноамериканському міжнародному автосалоні (NAIAS), котрий пройшов в Детройті, штат Мічиган.

WRX і WRX STI - повнопривідні символи спортивних досягнень Subaru. Унікальний спортивний седан поєднує в собівражаючі спортивні показники із практичністю чотирьохдверного кузова. Ходові якості, безпека і практичність — характерні риси Subaru в цілому і WRX, зокрема,— отрималиподальшийрозвиток в розробці моделей 2018 року.

Екстер’єр

Після рестайлінгуWRX іWRX STIдемонструють більшспортивний характер моделей за рахунокнового бамперу, котрийдоповнюють змінивзовнішності світлодіодних фар і більшвираженому дизайні решітки радіатора з крупними отворами нижньої решітки. За рахунок цих акцентів впізнаванірисиSubaruвиглядають ще більш агресивно.

У WRX з’явились нові 18-дюймові легкосплавні колісні диски.WRX STI вперше в історіїмоделіоснащена19-дюймовими шинами та литими дисками.

Інтер’єр

Якістьсалону було вдосконалено покращеними матеріалами інтер’єру, такими як чорні деталіперемикачів надверних панелях.Свіжі доопрацювання в виглядіпотовщеногоскла передніх дверей знижують небажані шуми і вібрації.

Вперше в Subaru буловикористано передніелектричні сидіння Recaro.В WRX STI для більшспортивних вражень від їздивстановленоремені безпеки червоного кольору.

Ходова частина

Оптимізованеналаштування підвіски підвищує стабільність рульового управління і забезпечує рівну, комфортну їзду.Електропідсилювачкерма в WRX було переглянуто, щоб забезпечити більш плавне іприроднекерування, а інтеграція рульового двигуна та електронного блоку управління дозволила зменшити вагу.

Червоні гальмівні супорти і модернізовані гальмівні колодки Jurid підвищили ефективність гальмування WRX.WRX STI отримав значну модернізованугальмівну систему Brembo з пофарбованими в жовтий коліргальмівними супортами. Система складається змоноблочних супортів —  6-поршневих спереду, 2-поршневих ззаду. Просвердлені роторизабезпечуютькраще розсіювання тепла.  Значно збільшилась площа нових тормозних колодок, що підвищило  чутливість педалігальма істійкість колодок до стирання.

Трансмісія

Підвищеначутливість важеля перемикання 6-ступінчатої механічної коробки передач WRX з новою синхронною конструкцією і зниженим тертям. Перемикання передач стало більш плавним.

Середбагатьохвдосконалених WRX STI варто відмітити переглянуту систему контролю повного приводу водієм (DCCD). Система DCCD, котра раніше використовувала комбінацію механічного і електронного управління диференціалом тепер повністю покладається на електроніку для більш швидкогота плавного реагування.

Безпека

В WRX вперше вSubaru встановлена інтелектуальна система AutoVehicleHold (AVH) для автоматичногоутримуванняна місціавтомобілю, що зупинився. Функціонал AVH заміняєта доповнюєсистемиHillHolderіHillStartAssistдля утримуваннячи запускуна похилих дорогах,пропонуючи більшу функціональність,допомагаючив управліннітранспортним засобом на будь-яких дорогах, не тількина підйомах і спусках. Наприклад, AVH можедопомогти зменшитивтому водія,при необхідності утримуючи автомобіль на світлофорічи в пробці,потім плавно переходячи допришвидшення.

Нова система EyeSight AssistMonitor (EAM) такожбулавикористана в WRX. EAM відображає статус системи безпеки EyeSight  івиводитьпопередження на лобовому склі, дозволяючи водієві матиповідомлення перед очима, не відволікаючисьвід дороги.

Нічна видимість на поворотах була покращеназадопомогоюSteeringResponsiveHeadLights, фар, котрі автоматичноадаптують напрямок  світла при повороті руля, освітлюючи дорогу спереду автомобіля.

Основнітехнічні характеристикиWRX та WRX STI 2018  модельного року:

WRX

WRX STI

Загальна довжина / ширина / висота

4,595 x 1,795 x 1,475мм

Колісна база

2,650 мм

Двигун

2.0-літровий горизонтально-опозитний турбодвигун прямого впорскуванняFA20

2.5-літровий горизонтально-опозитний  турбодвигун EJ25

Об’єм двигуна

1,998 см3

2,457 см3

Трансмісія

6MT, Lineartronic

6MT

Максимальнапотужність двигуна

268 к.с./5,600 об/хв

305к.с./6,000 об/хв

Максимальний крутний момент двигуна

349,8Hм/2,000-5,200 об/хв

393,2 Нм/4,000 об/хв

Шини

235/45 R17, 245/40 R18

245/35 R19

Місткість салону

5

 

Додаткові прес-матеріали:

Розділ Subaru на Північноамериканському міжнародномуавтосалоні NAIAS’2017: http://naias.com/virtual-auto-show/photos-videos-and-virtual-tour/subaru/