Тест-драйв автомобіля
* обов'язкові для заповнення поля
Зворотній зв'язок
* обов'язкові для заповнення поля
Запис на СТО
* обов'язкові для заповнення поля

Новини Subaru

П'ЯТЬ МОДЕЛЕЙ SUBARU ОТРИМАЛИ ВИЗНАННЯ ЯК АВТМОБІЛІ З НАЙВИЩОЮ ЗАЛИШКОВОЮ ВАРТІСТЮ

14.12.2018

П'ЯТЬ МОДЕЛЕЙ SUBARU ОТРИМАЛИ ВИЗНАННЯ ЯК АВТМОБІЛІ З НАЙВИЩОЮ ЗАЛИШКОВОЮ ВАРТІСТЮ

Дев'ятнадцята щорічна церемонія нагородження за версією рейтингу ALG (Residual Value Award),  що оцінює залишкову вартість автомобілів різних марок: Subaru  вже всьоме став "Найращим Мейнстрім Брендом" 

• П'ять моделей Subaru: Impreza, WRX, Forester, Outback, Crosstrek отримали найвищу нагороду у відповідних категоріях

Сьогодні компанія "Субару Америка" оголосила, що бренд Subaru був вшанований нагородою «Найкращий Мейнстрім Бренд», що надається автомобілям із найвищою залишковою вартістю за версією рейтінгу ALG.  

ALG є  аналітичнім департаментом TrueCar, Inc. - важливого індикатора галузі, що надає ринкові прогнози та дані з реальної оціночної вартості автомобілів, а також  формує загальну базу даних по зносу та амортизації. Автомобілі марки Subaru вже четвертий рік поспіль отримують найвищі нагороди даного рейтингу.  Загалом, Subaru отримує дану нагороду вже всьоме.  

Цьогоріч п'ять моделей Subaru сталі лидерами у відповідних категоріях:

Subaru Impreza - Кращий компактний автомобіль

Subaru WRX - Кращий спортивний автомобіль

Subaru Forester - Кращий компактний кросовер

Subaru Outback - Кращий універсальний автомобіль середнього розміру

Subaru Crosstrek - Кращий субкомпактний автомобіль

«Ми дуже раді стати «Найкращим Мейнстрім Брендом» з найвищою залишковою вартістю за версією ALG і отримувати схвальні відгуки про наші автомобілі від спожівачів в усіх сегментах ринку, - говорить Томас Дж. Дол - президент і CEO компанії «Субару Америка. - У Субару ми пишаємося тим,  що наші автомобілі зберігають свою вартість і тішимося із багаторичної довіри клієнтіи, що довіряють Subaru безпеку своїх сімей.»

Щорічний рейтинг ALG (Residual Value Award) оцінює автомобілі, що зберігають найвищий відсоток від початкової вартості після умовного трьохрічного періоду експлуатації. Subaru був названий «Найращим Мейнстрім Брендом» у 2010, 2012, 2015, 2016, 2017 і 2018 роках; разом із шістьма нагородами, завойованими цьогоріч, має сукупно вже 37 нагород. 

«Добре поінформовані покупці роблять вибір на користь Subaru,  не в останню чергу, завдяки найкращим у галузі показникам залишкової вартості цих автомобілів, - говорить Ерік Ліман віце-президент ALG. - Щодо нагороди 2019 року: Subaru вже вчетверте поспіль стає «Найкращим Мейнстрім Брендом» із найвищою залишковою вартістю (RVA) і це є цілком спрогнозованим результатом, досягнутим завдяки сильному і добре збалансованому бренд-портфоліо, що дозволяє тримати лідерство у п'яти конкурентних сегментах.»

У рейтингу брали участь автомобілі 2019 модельного року і 26 з них отримали нагороди у відповідних категоріях, а два бренди отримали нагороди у категоріях «Найкращий Мейнстрім Бренд» і «Найкращий Преміум Бренд» галузі. Переможці були обрані з огляду на ретельний аналіз кожного ринкового сегмента,  історії розвитку та вдосконалення моделей та загальниі ринкові тенденційї. Окрім цього, до уваги бралися такі параметри як:  якість, співвідношення ринкової пропозиції до попиту, ціноутворення та маркетингові стратегії.

ALG

ALG надає дані про залишкову вартість усіх легкових та вантажних автомобілів, а також кросоверів. Компанія була заснована у 1964 році, головний офіс розташований в Санта-Моніці, штат Каліфорнія. ALG займається оцінкою і прогнозуванням залишкової вартості автомобілів і працює вже понад 50 років на ринку США, і з 1981 року на ринку Канади. Щорічно, ALG проводить аналітичний зріз близько 2 500 моделей для визначення рівня їх залишкової вартості та надає прогнози для автомобільної промісловості та ринка фінансових послуг. Окрім цього компанія надає послуги з консалтингу по продуктових портфелях автомобільних брендів та дані для ринку страхування. ALG є 100% дочірнім підприємством компанії TrueCar, Inc.

TrueCar

TrueCar, Inc. - цифровий торгівельний майданчик, що надає дані про ціноутворення та вартість покупки автомобілів на ринках США та Канади. Він надає покупцям вичерпну інформацію від майже 13000 сертифікованих і зареєстрованих у власній базі дилерів (TrueCar Certified Dealers). Покупці більше 1/3 нових автомобілів використовують TrueCar у процесі вибору або покупки авто.