Тест-драйв автомобіля
* обов'язкові для заповнення поля
Зворотній зв'язок
* обов'язкові для заповнення поля
Запис на СТО
* обов'язкові для заповнення поля

Новини Subaru

SUBARU ПОБУДУВАЛА НОВІ ТЕСТОВІ ТРЕКИ НА ВИПРОБУВАЛЬНОМУ ПОЛІГОНІ БІФУКА ДЛЯ ВИПРОБУВАНЬ АВТОПІЛОТА

29.11.2017

Subaru Corporation завершила будівництво декількох тестових треків на власному випробувальному полігоні Біфука в Дослідницькому і експериментальному центрі Subaru, розташованому в японській префектурі Хоккайдо, щоб використовувати їх для розробки передових технологій допомоги водієві. Нові треки для випробувань автопілота повністю введені в експлуатацію в листопаді.

Випробувальний майданчик Біфука був створений в 1995 році з метою проведення зимових тестів на снігу. Ділянка площею 361 га включає в себе курси маневреності і водіння на високій швидкості, на додаток до тестових треків для зимового водіння, де протягом року також проводяться різні тести.

Для проведення випробувань, розроблених Subaru передових технологій допомоги водієві, існуючі тестові треки на випробувальному полігоні Біфука були модернізовані, щоб наблизити умови тестів до реальних дорог загального користування. Схема нових треків виглядає наступним чином.

Швидкісний трек: загальна довжина 4,2 км - трек був модернізований, щоб наблизити його до дорожніх умов:

  • м'які повороти моделюють рух на швидкісних магістралях.
  • відрізок зі смугами, що сходяться і розходяться, що імітують розв'язки і зони обслуговування на швидкісних магістралях.
  • багатосмуговий трек, що імітує чотирьохсмугову дорогу.
  • дорога з бетонним покриттям, що імітує північноамериканські автостради.

Трек з ділянкою міської дороги:

  • ділянка міської дороги, що імітує двосторонній рух по дорогах з однією смугою в кожному напрямку.
  • дороги, формою схожі на фактичні дорожні умови, включаючи перехрестя з поворотними смугами і без них, з пішохідними переходами.
  • перехрестя з кільцевою розв'язкою (круговим рухом), такою як в Європейських країнах.

Інші об'єкти:

  • розширено загальні тестові треки і додані нові функції, дороги всередині полігону також були розширені.
  • будівлю адміністрації випробувального полігону було відремонтовано.

Subaru Corporation, як частина ініціатив щодо зміцнення бренду Subaru, викладених менеджментом компанії в середньостроковому баченні, розробляє технології для подальшого вдосконалення своєї революційної системи допомоги водієві EyeSight, прагнучи стати брендом № 1 з безпеки автомобілів в світі.

Нові моделі Levorg і WRX S4, випущені в Японії в серпні цього року, оснащені новою функцією Touring Assist, доданої в систему EyeSight, в якості стандартного обладнання. EyeSight Touring Assist - це оновлена версія EyeSight фактично представляє собою автопілот, призначений для магістралей.

Нові тестові треки будуть використовуватися для подальшого прискорення технологічного розвитку, необхідного для технологій допомоги водіям, оскільки вони стають все більш досконалими. Subaru планує запропонувати до 2020 року автоматичну функцію зміни смуги руху, додавши до стереосистеми EyeSight невеликі пристрої, такі як цифрові карти, GPS і радар. Компанія також націлена на розробку технології на базі EyeSight, яка запобігає зіткненню з автомобілями велосипедистів і пішоходів на перехрестях.

Subaru продовжить прагнути до досконалості своїх інженерних розробок, щоб створювати дуже особливі, надійні і безпечні автомобілі з характером, які приносять «задоволення від водіння і душевний спокій» своїм власникам.