Тест-драйв автомобіля
* обов'язкові для заповнення поля
Зворотній зв'язок
* обов'язкові для заповнення поля
Запис на СТО
* обов'язкові для заповнення поля

Новини Subaru

SUBARU планує розробити електричні версії своїх автомобілів

27.06.2017

Цього року компанія планує витратити 1,2 млрд доларів на наукові дослідження і розробки

У наступному році очікується виробництво гібридної моделі з підключаємим модулем, повноцінний електромобіль в планах на 2021 рік

Корпорація Subaru розглядає виробництво електричних версій своїх існуючих моделей для виходу на ринок електромобілів. Компанія приєднається до автовиробників з усього світу, які вкладають гроші в розробку транспортних засобів на батарейках в умовах посилення норм викидів.

Японська компанія, яка планує рекордні інвестиції в дослідження і розробки в цьому фінансовому році, розглядає установку електричних силових агрегатів на своїх існуючих моделях, а не створення нового електромобіля, повідомив президент корпорації Subaru ЯсуюкіЙошінага виданню Bloomberg. Цей крок дозволить використовувати переваги технологій безпеки автомобілів Subaru, одночасно усуваючи необхідність партнерства з іншими автовиробниками, сказав він. Йошінага бачить переваги в використанні однієї паспортної таблички.

Президент корпорації Subaru CorporationЯсуюкіЙошінага, заявив: «Наприклад, покупця в Пекіні приваблює існуюча модель Subaru, наприклад,кросовер XV, але йому дозволяється мати тільки електромобіль. Якщо на ринку немає електричної версії автомобіля, він не зможе її купити. Представляючи на ринку електричні варіанти наших моделей, ми даємо покупцеві можливість вибрати саме ту модель Subaru, яку він дійсно хоче».

Витрати на дослідження і розробки

Subaru приділяє першочергову увагу витратам на електрифікацію в порівнянні з іншими технологіями, такими як автономне водіння і оснащення автомобіля доступом в інтернет, оскільки корпорація планує довести гібридну модель на ринок в наступному році, а повністю електричний автомобіль - до 2021 року. Компанія передбачила в бюджеті 134 млрд. Ієн (1,2 млрд. Доларів США) на дослідження і розробки на 12 місяців до березня 2018 року, що більш ніж в два рази перевищує суму, витрачену за 2013-2014 фінансовий рік.

Хоча Йошінага сказав, що він не проти партнерства з розробки електромобіля, установка електричного двигуна на існуючі автомобілі Subaru зробить таке партнерство непотрібним. Ключовим питанням, скоріше, буде вибір постачальників акумулятора і двигуна. Рішення про це має бути прийнято приблизно через рік, сказав він. Серед можливих партнерів він згадав компанії PanasonicCorp. і SamsungElectronicsCo.

За словами Йошінаги, Subaru може використовувати цей підхід, тому що бренд визначає безпеку, а не опозитний двигун, який в даний час знаходиться у всій лінійці автомобілів з бензиновим двигуном.

Кросовер XV (Crosstrek на американському ринку) і седан Impreza були удостоєні цього року найвищої нагороди, з найвищим показником у державній японської програмі оцінки нових автомобілів, яка включала краш-тести і тести на безпеку пішоходів. Impreza також відзначена найвищим стандартом безпеки Страхового Інституту Безпеки Дорожнього Руху в США в цьому році.

Система допомоги водієві EyeSight

Система допомоги водієві EyeSight від Subaru займає друге місце з точки зору витрат на дослідження і розробки, хоча Йошінага сказав, що буде прагнути обмежити будь-яке збільшення вартості технології, щоб автовиробник міг запропонувати такий же набір систем безпеки для всіх моделей.

За словами компанії, EyeSight є першою системою, яка використовує тільки стереокамери для виявлення таких об'єктів, як транспортні засоби, пішоходи, велосипедисти та мотоциклісти. Систему збираються оновити в цьому році, додавши функцію автономного проходження за автомобілем на перевантажених автомагістралях, а подальше оновлення в 2020 році дозволить додати повністю автономне водіння по шосе, включаючи можливість зміни смуги руху.

Автовиробник розглядає камери AutolivInc. для EyeSight, оскільки він шукає варіанти крім HitachiAutomotive, яка є постачальником вже майже десять років, повідомляють обізнані джерела.

Subaru необхідно розширити пошук постачальників, щоб знайти кращий баланс ціни і якості, сказав Йошінага у відповідь на питання про вибір автовиробника для постачальників технологій, включаючи систему EyeSight. За його словами, компанія продовжує розвивати свої відносини із зарубіжними фірмами. В області оснащення автомобіля доступом в інтернет, зокрема, генеральний директор сказав, що він підтримує партнерські відносини з компаніями в США, оскільки дана технологія там розвиненіша.

«Ми повинні співпрацювати з виробниками деталей в ключі спільної розробки з самого початку», - сказав Йошінага. «В іншому випадку, ми не зможемо підтримувати темп в цю епоху швидких змін».