Тест-драйв автомобіля
* обов'язкові для заповнення поля
Зворотній зв'язок
* обов'язкові для заповнення поля
Запис на СТО
* обов'язкові для заповнення поля

Новини Subaru

Бренд Subaru був удостоєний нагороди «Кращий бренд загальної категорії» у рейтингу«Найвища остаточна вартість’2017», що проводиться ALG

01.12.2016

Корпорація «Субару Америка», виробник та дистриб’ютор автомобілів Subaru в США, була удостоєна нагороди«Кращий бренд загальної категорії» (Best Mainstream Brand)за версієюпровідноїрейтингової агенціїСША та КанадиAutomotive Lease Guide (ALG),яка являється галузевимекспертом ізпрогнозуваннямайбутньоївартості автомобілів таамортизаційних відрахувань.

Цього року автомобілі Subaru були удостоєні семи нагород в конкурсі ALG, у тому числі шість моделей Subaru перемогли в рейтингу «Найвища залишкова вартість» (Residual Value Award) у відповідних категоріях:

•     Subaru Impreza - кращий компактний автомобіль;

•     Subaru WRX - кращий спортивний автомобіль;

•     Subaru Legacy - кращийавтомобіль середнього розміру;

•     Subaru Forester - кращий компактний позашляховик;

•     Subaru XV – кращий кросовер;

•     Subaru Outback – кращий двохрядний середньорозмірний кросовер. 

«Субару прагне пропонувати надійні транспортні засоби, котрим наші клієнти довіряють безпечно доставляти їхні сім’ї, при цьомувартість самих автомобілівзберігається на довгі роки», - говорить Томас Долл, президент і головний операційний директор корпорації «Subaru Америка».«Цедійсновелика честь вкотре бути відзначеними ALG престижною нагородою «Кращий бренд загальної категорії», поряд з нагородами для кожної з наших моделей».

Щорічна нагорода ALG Residual Value Award,присуджується брендам та автомобілям в своєму класі, котріочікуванозбережуть високий відсоток початковоївартості після стандартного трирічного періоду експлуатації. Сім нагород, отриманихв цьомуроці, в ціломусклали 25 нагород Residual Value Awards, котрих були удостоєні автомобілі і бренд Субару з 2010 року. Бренд Субару також був названий«Кращим брендомзагальної категорії» в 2010, 2011, 2012 та2015 роках.

«Залишковавартістьє ключовим індикатором загальногоринковогоуспіхуіавтомобілю, і бренду. Купуючи чиорендуючи автомобіль,найважливішим ціновим фактором для споживачастаєте,наскількиз часомавтомобіль збереже свою вартість», - сказав Джим Нгаєн, президент ALG. «Зростом популярності лізингу автомобілів, залишковавартістьнабуває актуальності як для покупців, так і для виробників автомобілів».

Базуючись на автомобілях 2017 модельного року, ALG відмітила 26 автомобілів в кожному з класів, поручз двома брендами, які представляють Mainstream і Premium сегменти ринку.Переможці були вибранішляхом ретельного аналізу кожногокласу, експлуатаційних якостейтранспортних засобів татенденцій на ринку, також враховуваласьякість автомобілів, об’ємивиробництва відносно попиту, ціноутворення, розрахункова вартість перепродажу, маркетинговастратегія.

«В Україніпокинемає офіційного рейтингузалишковоївартості, але в нас великий ринок б/в автомобілів, тому покупці прекрасно орієнтуються в тому, які з авто менше всього втрачають у вартості післядекількох років експлуатації. Автомобілісти, котрі вибирають Subaru,можуть бутивпевнені, щоцене просто надійний та безпечний транспортний засіб, алеще й вигідне вкладеннягрошей, так як при продажу,машини Subaru збережуть в цініпо максимуму», —пояснює Павло Кузьмін, комерційний директор «Субару Україна».

 

Інформаційнадовідкапро «Subaru Америка»

Компанія «Subaru Америка» є дочірньою компанієюяпонської корпораціїFuji Heavy Industries Ltd. Центральний офіс знаходиться в Чері Хілштату Нью-Джерсі.Розподіляє автомобілі Subaru, запчастинитааксесуари через мережу з більш ніж 620 дилерських центрів натериторії Сполучених Штатів. Всі автомобіліта комплектуючіSubaruдля ринку США виробляються на заводі«Subaru Індіана», який працюєвідповідно зпринципаминульових відходів іявляється єдиним автомобільним підприємствомАмерики, що отримало статус Backyard Wildlife Habitat від Національної федерації дикої природи.

Інформаційнадовідкапро ALG

Організація Automotive Lease Guide (Керівництво з автомобільного лізингу) з центральним офісом в Санта Моніці, штат Каліфорнія,була заснована в 1964 році. ALG являється авторитетом з прогнозівзалишковоївартості автомобілів тапровідним постачальникомгалузевої статистичної інформаціїз продажуб/в автомобіліввСША і Канаді.Аналізуючиблизько 2500 транспортних засобівіроблячи оцінкузалишковоївартості, ALG забезпечуєклієнтів із автомобільної промисловості та фінансового сектору маркетинговими інсайтами, статистичною інформацією, прогнозами залишковоївартості, надаєконсалтингові послуги, послуги з управління портфелем транспортних засобів та управління ризиками. ALG є дочірньою компанієюкорпорації TrueCar, Inc., цифрового автомобільного ринку, котрийзабезпечуєвсебічну прозорість ціноутворення, виходячи з того, скількигрошей люди заплатили за свої автомобілі. ALG публікує показникизалишковоївартостідля всіх легкових автомобілів, вантажівок та позашляховиків у США протягом більше ніж 50 років, а в Канаді- з 1981 року.