Тест-драйв автомобіля
* обов'язкові для заповнення поля
Зворотній зв'язок
* обов'язкові для заповнення поля
Запис на СТО
* обов'язкові для заповнення поля

Новини Subaru

STEP - нова концепція розвитку корпорації Subaru.

13.07.2018

Subaru Corporation оголошує про початок реалізації середньострокової стратегії «STEP» (Крок).

Абревіатура розшифровується як Speed, Trust, Engagement, Peace of Mind and Enjoyment (Швидкість, Довіра, Залученість, Спокій і Задоволення за кермом). В англійському варіанті слово «довіра» (trust) виділено не випадково. Корпорація вважає довіру з боку клієнтів найважливішим елементом нового середньострокового планування.

 Три основні цілі, які Subaru ставить перед собою до 2025 року:

1) Стати брендом, який відрізняється від інших;

2) Створити бренд, вся діяльність якого будується навколо клієнта і для нього;

3) Виконувати соціальні обов'язки шляхом створення умов на ринку, які могли б поліпшити купівельну спроможність населення.

 Крім поліпшення якості продуктів, створення для клієнтів комфортної і спокійної атмосфери, Корпорація ставить собі за мету подальше розширення присутності на найважливіших світових ринках. Корпоративні стандарти якості отримають новий розвиток для забезпечення максимальної якості продукції.

У відповідності з новою стратегією з'явиться і загальна дизайнерська концепція марки, яка буде використовуватися на всіх ключових моделях, кожна з яких зазнає кардинальних змін до 2025 року.

Для розвитку електричних, гібридних і «розумних» автомобільних технологій, Subaru планує поглибити співпрацю з корпорацією Toyota, що дозволить, в кінцевому підсумку, створити автомобілі, що ідеально підходять під потреби кожної категорії клієнтів.

 Стабільне зростання покликане забезпечити і плани Subaru по освоєнню проектів в аерокосмічній сфері, а також в сфері інвестицій і створення потужних цифрових платформ.

 

 

 

 

 

 

.